Citat:
Ursprungligen postat av papak
Såg att vi hade Sport Boys överspelet så grattis till oss båda! Vad tycker du om Nublense imorgon? Lirat den rätt hårt, fick denna informationen:
Hemmalaget behöver vinsten mer i kampen om överlevnad, bortalaget har inget att spela för och lägg till att man är i katastrofal form.
|
Jodå det stämmer helt. Nublense undviker nedflyttning och även ett ev kval om de vinner imorgon samtidigt som Concepion tappar poäng och Concepion spelar borta mot Colo-Colo så tror inte de kan vinna. Nublense är också i mycket bra form och har 5 raka utan förlust med minst 2 mål framåt i alla 5.
San Felipe har gjort en bra säsong som nykomlingar och gick även rätt långt i Copa Sudamericana där de var med för de vann Chilenska Cupen förra säsongen men de verkar ha gått på semester efter de åkte ut mot LDU och har 1 poäng de sista 5 ligamatcherna.
Jag gillar spelet och hade definitivt tagit det själv om jag varit på hugget men tyckte det hade droppat lite för mycket (Öppnade över 2 och fanns 2.20 på B365 tom) så avstod,liten förhoppning om att det kommer upp lite imorgon så hugger jag den med. Egentligen det enda som talar mot är att det ryktas att San Felipe erbjudits pengar för att göra en bra match men tror inte det hjälper.