dimper ner ett pm helt sonika från performance om tips på ö/u spel i australien inatt. måste ju testa, vore ju otacksamt att inte spela när man så snällt skickar mig exklusiva tips. supernajs. det mest jag spelar just nu går ju in så känns helt ok att spela denna osett...
| 2010-12-05 05:00 | A-League | Wellington vs Adelaide ÖVER |
Ö 1.5 |
HT |
1 |
3.400 |
| 2010-12-05 05:00 | A-League | Wellington vs Adelaide ÖVER |
Ö 2.5 |
FT |
1.2 |
2.080 |
har en rygg på vlad också i cocainland, redan börjat när jag skrivet detta men slänger in den iaf.
| 2010-12-05 02:30 | Liga Postobon | Equidad vs Deportes Tolima ÖVER |
Ö 2.5 |
FT |
1.85 |
1.910 |
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: performance (+1)
Senast redigerad av comprende den 2010-12-06 klockan 23:28.
Anledning: rättning
|