2010-12-06 Phoenix Suns - Washington Wizards (NBA)
Datum: 2010-12-06
Tid: 02:05
Sport: Basket
Land: USA
Liga: NBA
Match: Phoenix Suns - Washington Wizards
Spel: Under 54
Insats: 7.00
Odds: 1.870
Bolag: PinnacleSports
Motivering:
Jag spelade samma lir for mindre an en vecka sedan i Phoenix match mot Denver. Matchen slutade 138-133 (utan forlangning) men de lyckades endast gora 51 poang i forsta quartern. Infor matchen snittade Suns 51.7 gjorda poang i sina forsta quarters, sedan dess har man spelat tre matcher med 51, 51 och iforgar 48 poang. Wizards har snittat 49.3 poang i sina tio senaste forsta quarters.
Washington har ocksa snittat mindre poang pa bortaplan och i de senaste fem matcherna (galler aven 1Q). Framst ar det 3P-skyttet som har varit under all kritik, laget ligger 25:a i ligan totalt med 32.7% men skjuter endast 29.8 pa bortaplan och 26.8% de senaste fem. Man ligger 24:a i ligan i FG% med 44.4 men har de senaste fem endast skjutit 42.5.
Suns skjuter battre och slapper aven en hog procent. Jag tror dock vi kommer fa se en lite battre Suns defensiv da jag tror att Wizards kommer vilja dra ner pa tempot och Phoenix kan utnyttja det formlosa motstandar-offensivet.
Jag tror aven att Suns kan valja tempo sjalva da de mot en motstandare som Washington, som har erkanda problem for tillfallet, kan vinna lika mycket pa ett lugnare spel. 54 kanns iallafall 1.5 poang for hogt och jag testar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|