Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah
Tampa kunde inte springa mot Atlanta?? Inte hört talas om Blount märker jag.
Sen är de ju inge fel med Kitna, en av de bättre backup QB i ligan, får se om han fortfarande är backup för Romo nästa år eller om han spelar i annat lag..
|
Du märker fel saker...Falcons kom med i matchen med att tillåta under 100ypg rushing, topp 10, samtidigt som de hade bland ligans sämre passD. Blount snittar 4.5ypc i år och hade bara 13car för 55yds mot Ravens matchen innan, SÅ, antagandet att Bucs ger upp att springa om de fastnar eller rentav försöker utnyttja Falcons taskiga pass försvar från början var korrekt, Williams fick en TD. Finns inget att snacka om där.
Kitna är 38år och har varit i ligan 13 år, spelat mer än 14 matcher i 7 av dessa, av de 7 bara haft 2 år där han passade för fler TDs än INTs. Han har till godo en av de bästa WRs i ligan, men kan inte utnyttja honom.
Miles Austin med Romo:
10rec-146yds-1TD
10-142-0
2-20-0
9-166-1
med Kitna:
3-38-0
7-117-0
2-16-0
2-68-1
2-7-2
3-25-0
och nu mot Colts
4-47-0
SÅ, nej, jag gillar inte Kitna, som ändå försökte nå Miles för en TD på en kort & goal men det lyckades inte.
Nästa gång, kom med frågor och förslag innan matcherna spelas, för jag kommer inte att slösa mer tid på dina dumheter.