Vill faktiskt tro att Koscheck har större chans än vad oddsen säger, går att få runt 5x. Ska fundera/analysera lite mer innan eventuellt spel med liten insats. Var ju länge sen första matchen gick och tyckte inte GSP var särskilt vass mot Hardy, han har mycket att bevisa nu på hemmaplan.
Som JJ så gillar jag Bocek. Grym grappler med bra brottning och en intensiv stil. Lirade på Bocek när han mötte Jim Miller förut och det domslutet var fan inte rättvist, jag tyckte matchen var riktigt jämn och en draw hade varit det rättvisa resultatet. Hazelett kommer hamna på rygg och sen blir det en grapplingmatch, känns som att denna kommer gå tiden ut med Bocek liggandes på topp största delen av matchen. Då båda är så pass bra grapplers så kommer det nog att bli ganska tillknäppt när ingen vill begå ett ödesdigert misstag. Får jag gissa kommer Hazelett att vara favorit men i mina ögon ska Bocek vara liten favorit, matchen går ju till och med i Kanada.
Olivera vs. Miller, det kommer bli en jämn match men jag håller Miller som knapp favorit, mycket för sin rutin på denna nivå. Kommer bli en intressant match att se då det kommer reda ut en del frågetecken, särskilt om Oliveras kapacitet. Om Miller vinner blir det sannolikt på decision medans Olivera troligen har lite fler vinstalternativ.
Struve vs. McCorkle, kan inte bestämma mig vem jag tror vinner så jag låter nog denna vara om jag inte får nån snilleblixt. Håller med om underspel men 1.25 på att den inte går tiden ut lockar knappast. Ö/U linan kommer nog hamna på 1.5 ronder med under som favorit och jag vette fan om det heller skulle locka. Struve och Morecraft sluggade på rätt friskt och den gick ändå till andra ronden, jag tror denna blir lite mer avvaktande. Vi får se hur oddsen hamnar och ifall nån book kastar ut en bjudning på underspelet, annars kan jag tänka mig att testa ö1.5 ifall jag får runt 2.15.
Oddset på Danzig är nog aningen för högt faktiskt, oddset verkar kunna stiga lite till så jag väntar också.
Dan Miller borde inte kunna bli hotad av Doerksen men oddset kommer knappast vara spelbart då Doerksen blir stor dog mot alla han möter. Har ju lirat Doerk förut då jag har sett värde men här ska han inte ha speciellt stor chans.
Alves vs. Howard, matchoddsen lockar inte till spel. Kommer troligen bli bra med action stående men frågan är om nån kan avsluta...
Kanadicken TJ Grant kommer nog få ett fint underdogodds och kan säkert bjuda upp till dans mot Almeida. Har inte jättebra koll på Grant men han har ganska bra och explosiva double-leg nedtagningar, han är likvärdig med Almeida stående, har bra legkicks och KO-power. Grant är ju också en grym grappler men Almeida är förmodligen vassare. Nån av er som har tankar om denna?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|