När vi ändå diskuterar GSP vs Hardy, så kom jag att tänka på GSP's armbar mot hardy, där hardy vägrade tappa. GSP hade ju kunnat bryta av armen på honom, men gjorde det inte.
Var det pga att han är en sån jävla good guy?
Rätt säker på att GSP kommer plocka Koscheck via decision, och funderar på att betta på det. Finns till runt 2,6 eller ngt liknande på 5dimes (lol, ska sluta skriva ut det, 1nce sänker linan direkt :P).
Frågan är om GSP kommer ligga på Kos i 5 ronder, och jag tror svaret på den frågan är ja. Kos kommer försöka svinga och sänka den elusiva GSP som ständigt går på takedowns och öser ner Kos och dominerar honom på marken.
De har båda snackat så jävla mkt om att "den här fighten kommer inte gå till distance" osv. Det är precis vad jag tror att den kommer att göra. Prestigé står på spel, och båda vill vinna, men ingen vill riskera något. Vad som talar mest emot Koscheck i den här matchen är knappast hans fysik/skills, utan snarare hans mindset. Kolla bara under showen hur jävla besatt han var av GSP. Det var som när man själv fick ett sms av tjejen man var kär i, man överanalyserade innehållet och klantade bort alltihop, vilket är precis vad Kos kommer göra.
Segrare: GSP via dec. vilket jag precis gått all in på 5dimes till 2,9. (8units på GSP via decision)
Avvaktar lite med betsen, har lite ekonomiska problem för tillfället, men det kommer, var så säkra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: 1nce (+1)
Senast redigerad av Moffegrev den 2010-12-06 klockan 21:14.
|