Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-06, 22:03   #8
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Nu ser jag vilken du har lirat! GSP via unanimous decision 2.90@5dimes, varianten som jag först trodde du menade: GSP via decision är 2.45@5dimes.

Då får jag omvärdera mina beräkningar en aning men inte så värst, då tycker jag den är spelbar från ~2.35 då sannolikheten för att det blir en split/majority decision är väldigt liten. Bra spel

Hakar på!

EDIT: Sportingbet har 2.75 på GSP by decision, tycker det är samma värde eftersom det är lite större chans att den går in. Går in med 7.5u på den.
Hehe, tanken var att gå in, innan 1nce har slashat oddset totalt. Men om GSP inte avslutar Hardy, varför skulle han avsluta Koscheck, to prove a point? Tveksamt, ytterst jävla tveksamt. GSP till 1,2 känns helt efterblivet att spela, när jag istället får 2,9 på i princip samma jävla outcome.

Inte fan kommer GSP knocka Koscheck. Ser bara inte hur det kan ske.
Submitta brottaren Koscheck. Ser inte hur det kan ske heller?
TKO'a Koscheck. Ok, här finns det en liten chans, dock brukar Greg Jacksson i princip säga åt GSP att inte ens försöka förbättra sin position, utan bara plocka poäng och kontrollera motståndaren, vilket han är bäst i världen på.

Det enda egentliga hotet mot det här bettet (som är befogat) som jag ser, är domarna som är helt sanslöst efterblivna och kan döma matchen lite hur fan som helst. Ser exempelvis den efterblivna negern Cecil Peoples döma matchen lite som man själv drar en lott ur en tombola, dvs det kan gå hur fan som helst.

Varför har ingen kickat den blinda jävla efterblivna kuksugaren?
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat