Provar kombination som vanligt:
OKC Thunder @ Chicago Bulls
Westbrook och KD räcker att nämnas i OKCs fall. De spelar bra (bortsett Toronto-förlusten senast on the road). Jag är ändå hoppfull inför raka spelet till 2,72 (FT+OT). Bulls går bra, D. Rose är kung tillsammans med Noah som lirat mycket bra på sistone. Blev dock uppläxade av Magic och Celtics och vann bara på OT mot Huston som Rose tvingat fram efter tie med någon (eller om det var en buzzer, minns ej) sek kvar av matchen.
Sacramento Kings @ LA Clippers
Clippers med Griffin som är sjuk under korgen. Kings gör allt annat än regerar, har en sjuk cold-streak och jag spelar egentligen MOT Kings här till ett fair odds, 1,54. Eric Gordon gör det också för Clippers.
Minnesota Timberwolves (+7,0) @ NY Knicks
Minnesota har inte vunnit borta på evigheter, men det är dags nu. Knick förvisso på en sjuk roll (fast framförallt on the road), Amare blockar rent under korgen. Men T-Wolves på uppgång med Beasly, Kevin Love och Wesley Johnson tror jag kommer spela tight med Knicks ikväll.
Miami Heat (HT) @ Milwaukee Bucks
Hoppas LeBron/Wade går loss inatt igen, framförallt den förstnämnde. Får han mycket tid 1st half kommer detta spelet sitta enkelt. Då blir det svårt för Bucks, som alla säkert kan lista ut.
Odds: 12,40
Insats: 50 SEK
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av KONTUR den 2010-12-07 klockan 01:47.
|