Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Hehe, är det  en i dig som trycker in en femhundring pa en galen trippel och skriker hora pa planket när den inte sitter? :P
Äh vaffan, ska nog dra ett par gamblingar jag ocksa. Betting ska vara kul ocksa, inte bara seriöst.
Det stora fragetecknet där är Oliviera vs Miller. Oliviera har bara gatt till domarna 1/11 matcher, resten har han avslutat.
Btw 1nce, har du testat att betta "go to distance" pa varje fight nagon gala? Det maste ju vara lönsamt. Pa senaste galan till exempel var ju 8/11 via decision.
Stevensson vs Danzig lär ju ga till decision ocksa.
|
Haha, nå mycket galnare än så här blir det inte
Olivera vs. Miller, jag tycker stilarna tar ut varandra. Aloe-vera kommer inte kunna knocka Miller och tveksamt om ens submitta men en decision kan han absolut vinna imo. Miller kommer förmodligen nästan endast kunna vinna via decision. Så länge det är stående kommer nog Olivera plocka flest poäng så Miller lär väl försöka ta ner honom för lay n' pray.
Har inte testat nåt sånt men jag minns att det är ett par år sen som oddsen i regel var omvända med dogodds på decision men efter det har matcherna blivit jämnare och få fighters vågar ta risker. Har mina teorier om att det är UFC's lite väl hårda linje på att den som förlorar 2-4 matcher på rad får kicken, vem fan vågar nåt annat än safea då...