Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-08, 13:04   #14
1nce
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1876


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller faktiskt Fitch som knapp favorit men det är helt klart värde på allt över 2.15 på BJ imo. BJ har problem mot rörliga brottare med explosiva nedtagningar från olika vinklar, Fitch är inte den typen av brottare. Att ta ner BJ från clinch eller med en telegraferad double-leg är jävligt svårt. Fitch kommer vara större och starkare, hade matchen gått i LW hade BJ varit rejäl favorit hos mig.

Silva hade vunnit mot Rashad om han hade varit sitt vanliga jag, vette fan vad problemet var. Kanske hade han nån skada som störde honom. Kommer bli en underhållande match Vera vs Silva. Måste analysera ordentligt men min spontana tanke var att det fanns en gnutta värde på Vera och ett bet på typ 2u hade varit på sin plats.

Gomi borde ju vara liten favorit här. Snubben kan ju knocka vem som helst, det som oroar lite är Guidas titankäke, verkar ju vara omöjligt att knocka snubben. Om det går till decision kan domarna mycket väl ha Guida som vinnare för att han kommer vara den som pressar på men behöver nödvändigtvis inte vara den som träffar mest eller gör mest skada (referens Phan vs. Garcia.).
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat