Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-08, 15:38   #17
James-j
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Vera är spelbar för mig att även fast han har sett passiv ut på seanste matcherna. Anledning Silva's styrka är ävén Veras styrka båda är stående fighters a la muy thai. Silva har mer power än Vera men Vera har reach. Tror Vera har bättre brottning medans Silva har vassare bjj. Vera har aldrig blivit knockad stående hans enda förluster kommer från grnp and dec och tror inte Silva kommer försöka gå på take downs i första taget.

I min önskevärld hade fitch varit underdog mot bj nu är det tvärtom och jag tvekar på spel. Visst bj kan slå ut fitch stående och kanske kanske subba honom. Men jag tror att Fitch kommer ta ner matchen på marken citerat moffe igen neutralisera bj's bjj. Han såg förhoppningsvis på Hughes matchen och såg hur det kan gå men jag kan ha fel bj kan överraska. Frågan är nog om han kan stoppa fitch's take down's.

Clay Guida vs Takanori Gomi ,tvekar starkt på att Guida kommer stå med Gomi. Utan han kommer kör sin vanliga stil grnp and take downs stil fullt ös. stilmässigt så har Gomi sin svaghet på marken. Samt att hans kondition har varit ifrågasatt. Vilket är en av Guida's styrkor han är som en durecell kanin verkar aldrig gasa.

Dong Hyun Kim vs Nathan Diaz. Något överodds på Diaz annars tror jag på en jämn match där Kim är stakrare med bättre brottning men diaz klart bättre boxning och bättre bjj. Tror inte kim vill stå med Diaz utan ta ner fighten till marken ganska fort. Kan Diaz subba eller ta sig upp/ stoppa koreanens take downs.....

Mauricio Rua vs Rashad Evans. Tycker rashad är spelbar här Shogun's svaghet är just brottning vilket är rashads styrka. Stående är shogun helt klart bättre men han har haft problem med brottning och kondition vilket såg mot Griffin och Coleman.
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat