Jag menar inte alls att gnälla nu, men jag tror att lite ändringar i uppbyggandet av forumet kan göra allting mycket lättare att överskåda. Jag antar att just forumet kommer bli sidans #1 feature (läsa rekar/diskutera spel etc).
Det jag tycker är förvirrande är att blanda REKAR och SPELDAGBÖCKER i samma forumsektion, för det första så tycker jag att det hade varit mer logiskt att ha de två olika typerna av trådar i OLIKA sektioner. Jag tror också att det kommer bli skitjobbigt att sitta och bläddra mellan massa dagböcker för att hitta trådar med bra rekar då det så smånigom kommer bli en MASSA speldagböcker och i och med att folk uppdaterar sina speldagböcker och folk kommenterar spelen i dagböckerna så kommer dagböckerna ligga typ högst upp hela tiden vilket gör att man kanske måste bläddra flera sidor för att hitta rekarna.
Det blir även konstigt att ha dagböckerna indelade efter sport, jag personligen spelar både fotboll, basket, hockey och andra sporter ibland, var ska jag lägga min dagbok då?
Jag menar INTE ALLS att gnälla eller låta otacksam för det jobb ni bakom sidan lägger ner, jag vill BARA hjälpa till att göra den ÄNNU bättre. Och detta är en av sakerna jag kom på...