Ämne: REK 28/1-10 KHL
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-28, 10:53   #1
Kiwid10
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

28/1-10 KHL


Spelstopp 1400
Barys Astana vs Spartak Moscow 2a 2,60 3 Units 2a ml 2,02 5 units


Återigen går jag emot Barys. Deras 3e raka hemmamatch, sist lyckades man vinna in OT vs Lokomotiv Yaroslav. i en match de egentligen borde förlorat..
Som jag sa sist så har inte Barys så mkt att spela för förutom att bibehålla formen..De ligger där de ligger inför ett slutspel..

Spartak Moscow vann borta vs ett formstarkt Avangard Omsk med 1-2 och gjorde det riktigt bra. Man är ett bättre lag och har även mera att spela för. Man ligger på en femte plats och jagar Dinamo Moscow och MVD på tredje och andra platsen.
Tycker 2an är ett bra spel och för den som vill safa finns X2 till 1,60..

Spelstopp 1500
Traktor Chejablinsk vs Amur Khaborosvsk 1a 1,85 3 Untis


Traktor vill inte bli indragen i streckstriden kring slutspels plats och vinner dom denna match så slipper dom det..De vann med 4-1 hemma senast vs Sibir Novosibirsk i ett ganska exakt samma scenario..

För Amur är detta en måste match och förlorar dom denna så blir det nog inget slutspel, de är också väldigt beroende av de andra lagen för att de skall klara av det ändå..

Båda lagen drar på sig många utv och inget av lagen har ngt direkt farligt pp..
Räknar med att hemmaplan avgör och att Traktor fortsätter på den inslagna vägen de hade förra matchen...

Inget kanon spel men tillräckligt bra för att jag testar 1an till i MINA ögon litet överodds...(1,60-1,75 hade jag räknat med)

Lycka till med er spel idag!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat