Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-12, 10:14   #499
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Selection: : BERGER, Tora @ 1.54 Undecided
Event: Biathlon Womens, BERGER, Tora vs GREGORIN, Teja
Market: Head to Head, 12 Dec 2010 14:15

Selection: : NORWAY @ 1.35 Undecided
Event: Biathlon Mens, Mens 4*7.5km Relay, Hochfilzen
Market: WINNER, 12 Dec 2010 11:00
Combined Dividend: 2.079 5 units Centrebet

Jag tror stenhårt på Norge!

De har tre av de fyra bästa skidskyttarna i världen. Deras svagaste kort på förhand Oz har en helt okej kapacitet och behöver inte göra några stordåd, bara glida med i tåget och sätta 10 av 12 skott och det kostar ca 25 secs. Han åker bra och ska tappa ca 10-15 secs på Ryssland som e det stora hotet.
Han hade en katastrofal sprint men bommade endast två skott i jaktstarten.
Björndalen ska hålla jämna steg med Tchoudov och då har vi Svendsen och Bö kvar mot Schipulin och Ustygyuov. Bö och Ustyguov e likvärdiga men den stora skillnaden e Svendsen mot Schipulin!

Det e vågat av Norge att ha oerfarne Bö på sista sträckan, man vill ju gärna ha Svendsen om det behövs en spurt å andra sidan har Bö visat snabbt och klockrent skytte och han åker riktigt snabbt också. Norge har varit överlägsna med snabbt skytte och åktid, dessutom måste man inte betala med 23 secs för en runda utan endast 10 secs för extraskott.

Övriga länder som kan hota e Österrike, men de tar inte med Eder vilket e en gåta för mig. Frankrike har två riktiga löss med istället för Simon Fourcade och Beuf.

Tora Berger e riktigt bra kvinna mot kvinna, hon visar bättre form och jag tror Gregorins ståskytte kommer kosta henne en del placeringar idag.

Selection: : EKHOLM, Helena @ 1.53 Undecided
Event: Biathlon Womens, FLATLAND, Ann Kristin vs EKHOLM, Helena
Market: Head to Head, 12 Dec 2010 14:15
Selection: : NORWAY @ 1.35 Undecided
Event: Biathlon Mens, Mens 4*7.5km Relay, Hochfilzen
Market: WINNER, 12 Dec 2010 11:00
Combined Dividend: 2.066 5 units Centrebet

Helena e grym kvinna mot kvinna och hon brukar knäcka de flesta på stående skyttet jag tror Flatland ballar ur idag med 4 skjutningar.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng