Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-12, 12:46   #120
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
en av nattens matcher finns rejälla oddsrörelser men jag känner mig tveksam om det inte är för sent att spela.
hade jag som king qirren hunnit spela hawke's bay till fina 2,15ish så hade jag vait glad men som nu erbjuds endast 1,88 och värdet känns borta.
bay har aldrig sedan denna version av ligan startade 2004 aldrig vunnit hemma över wellington.
den andra matchen så känns det som värdet finns i hemmalaget men känns tveksam till spel.

slänger in länkar till till båda matchernas preview snack nedan, klicka på matchen du vill kolla.

01:00 Hawke's Bay - Team Wellington
02:00 Otago - Canterbury
händer ju bara i matcher man inte spelar att de man anser spelvärda men avstår spel vänder 0-2 till 3-2 som otago gjorde.
hawke's tappa 2-0 till 2-2 och har fortfarande inte vunnit hemma mot wellington.

mvh,
comprende med det selektiva minnet...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat