Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-13, 14:56   #134
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
2010-12-13 20:15Bundesliga 2Cottbus vs Union Berlin 1 FT 1 1.750

Detta spel är ingen nyhet då flera andra redan rekat/tipsat om spelet men jag kan inte ignorera detta spel och trots att jag i normala fall hade velat ha uppåt 1.85 så måste jag spela detta.

Union Berlin saknar ordinarie försvararna Stuff (9 matcher), Gohlert (14 matcher), Madouni (9 matcher), ordinarie mittfältarna/anfallarna Mattuschka (13 matcher 2 mål), Kolk (8 matcher 3 mål) samt reservkeepern Höttecke (4 matcher) och rotationsmittälftaren Brunneman (9 matcher).

Cottbus är ett starkt hemmalag 5-2-1 20-8 mot Union Berlin som är svaga överlag och än svagare borta 1-1-6 7-15.

Jag lurar även på över 2.5 mål, statistiskt sätt ska denna gå över i 58-60% av matcherna vilket innebär att värdeoddset ligger på runt 1.68-1.72 och vi får just nu betalt 1.89 som bäst.

En dag som denna kan Cottbus klara linan själv, men jag undrar vad som sker om de inte gör det. Säg att Cottbus bara mäktar med 2 mål är Union Berlin starka nog att hjälpa till för att få linan att tippa över 2.5?

Får suga på den ett tag till helt enkelt.
är egentligen inte man att ifrågasätta hur du resonerar men förbiser du inte cottbus-0,75 eller -1 som alternativ till överspelet? om nu chanserna att union kan störa cottbus är små så varför inte? gröna pilar men va fan...

just my 2 cent som vi brukar säga.
häng i robin du är grym nu.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng