Citat:
Ursprungligen postat av comprende
är egentligen inte man att ifrågasätta hur du resonerar men förbiser du inte cottbus-0,75 eller -1 som alternativ till överspelet? om nu chanserna att union kan störa cottbus är små så varför inte? gröna pilar men va fan...
just my 2 cent som vi brukar säga.
häng i robin du är grym nu.
|
Jo absolut, visst är hcp-spel ett alternativ. Men nu har jag redan spelat -0.5 viket visar sig dumt då den börjar stiga igen. Tror fortfarande på hemmaseger och något jag märkt sista tiden att oddsdropp på bortadogs inte har spelat någon roll för utfallet. Visst är det ett tecken på att pengarna omfördelas någonstans och det är synd att det inte blev mer än 1.75. Men man får stå sitt kast.
Gällande överspelet så är jag inte säker på vad jag ska göra. Låt säga att jag tror på över 2.5.
Spontant känns 2-1 troligare än 3-0. Samtidigt så kanske 2-0 är troligare än bägge andra resultaten så hur man tacklar över eller hcp är ju svårt.
Jag kommer dock inte lägga 2/3 spel denna dag som baserar sig på att cottbus vinner. Ska det vara två spel i samma match så blir det olika marknader.