Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-13, 18:37   #586
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
jag ryggar Over 2.5 @ 2.2
exspected score
tigre 1.88 g per match @ home
Argentinos Juniors 1.33 @ away
total 3.21

nu är detta ett derby om jag nte har fel, men 2.2 för över 2.5 mål låter lite för högt.... sen litar jag på dig givetvis
Inte riktigt ett derby då Argentinos är från Buenos Aires och Tigre är från Victoria som ligger en bit utanför Buenos Aires. Ingen hetsig stämning mellan dessa som mellan Boca-River och Racing Club-Independiente som är de tuffaste derbyna i Argentina och oftast givna underspel.

Tigre spelar rätt offensivt med 3-4-1-2 och har 4 raka matcher över 2.5mål hemma. Spelar med samma lag och det är sista hemmamatchen för deras coach som slutar så ska försöka vinna för honom.

Argentinos har 3 raka matcher över 2.5 mål och är ojämna men har en del kapacitet. Saknar ikväll 3 ordinarie försvarare,Sabia är avstängd och Gentiletti +Torren är skadade.

Tigre: Daniel Islas; Claudio Pérez, Mariano Echeverría y Carlos Blengio; Martín Galmarini, Diego Castaño, Román Martínez y Ramiro Leone, Diego Morales, Leonel Altobelli y Denis Stracqualursi.

Argentinos: Navarro; Prósperi, Pistone, Berardo, Escudero; Oberman, Mercier, Ortigoza, Rius; Niell y Blandi.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng