Citat:
Ursprungligen postat av snooze
jag ryggar Over 2.5 @ 2.2 
exspected score
tigre 1.88 g per match @ home
Argentinos Juniors 1.33 @ away
total 3.21
nu är detta ett derby om jag nte har fel, men 2.2 för över 2.5 mål låter lite för högt.... sen litar jag på dig givetvis 
|
Inte riktigt ett derby då Argentinos är från Buenos Aires och Tigre är från Victoria som ligger en bit utanför Buenos Aires. Ingen hetsig stämning mellan dessa som mellan Boca-River och Racing Club-Independiente som är de tuffaste derbyna i Argentina och oftast givna underspel.
Tigre spelar rätt offensivt med 3-4-1-2 och har 4 raka matcher över 2.5mål hemma. Spelar med samma lag och det är sista hemmamatchen för deras coach som slutar så ska försöka vinna för honom.
Argentinos har 3 raka matcher över 2.5 mål och är ojämna men har en del kapacitet. Saknar ikväll 3 ordinarie försvarare,Sabia är avstängd och Gentiletti +Torren är skadade.
Tigre: Daniel Islas; Claudio Pérez, Mariano Echeverría y Carlos Blengio; Martín Galmarini, Diego Castaño, Román Martínez y Ramiro Leone, Diego Morales, Leonel Altobelli y Denis Stracqualursi.
Argentinos: Navarro; Prósperi, Pistone, Berardo, Escudero; Oberman, Mercier, Ortigoza, Rius; Niell y Blandi.