Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-14, 12:48   #91
Pesh
 
Peshs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 330

Pesh & Sighurt - Fotbo
Stats: 50 - 47 - 1
ROI: 103.53%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Dagens spel:

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Datum: 2010-12-14
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: Italien
Liga: Coppa Italia
Match: Parma - Fiorentina

Spel: Parma
Insats: 2
Odds: 2.68

2010-12-14 21:00Serie AParma vs Fiorentina 1 FT 2 2.680


Motivering:
Eftersom jag fick frågan på forumet, lägger jag upp en rek här.

Fiorentina's spel på sista tiden, de har gjort ett par bleka insatser både mot Udinese senast och mot Cagliari trots att man vann. Dåliga på bortaplan (har inte vunnit på bortamark än). Match i helgen mot Inter hemma. Tränarsituationen börjar bli pressad pga. det dåliga resultaten.

Parma är svårslagna på hemmaplan, har inte haft resultaten med sig på senaste tiden.

Trolig uppställning, Parma:
Mirante; Zaccardo, Paletta, Lucarelli, Pisano; Valiani, Dzemaili, Morrone; Giovinco, Crespo, Candreva

Man saknar dock ett par spelare men det gör även Fiorentina. Har inte sett deras "troliga" startuppställning men förmodligen ställer också dem upp med en bra elva. Båda satsar på Cupen då detta kan vara vägen till Europa spel. Dock tror jag Parma kan dra det längsta strået i denna match då man visat sig stabila under hösten. Oddset ska enligt mig ligga på omkring 2.4-2.3 för en hemmavinst.

BOL!
__________________
Speldagbok:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pesh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat