Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-15, 13:35   #2
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Härligt med jackpot! Jag har svårt att fälla dagens största favoriter och kommer nog spika dem.

Staro Dixieland såg så fruktansvärt fin ut och Erik strödde ovanligt många superlativ över hästen efter loppet.

You Bet Hornline ska vara huvudet högre än de flesta, jag tror inte märrarna har någon större vinstchans iallafall. Hultmans duo är bra men spåren är mindre bra. Goops nyförvärv är intressant men det känns onödigt att dubbla.

I snabbloppet tar jag ställning för Iceland. Han har bara förlorat en gång från spets om jag inte minns fel och med Björn och förhoppningsvis helstängt idag tycker jag det känns klart. Att Teaser Elegance (inte startat på ett år) och Colombian Necktie (utpräglad sprinter) är streckade på över 10% i nuläget tycker jag är smått otroligt...

Första loppet känns mycket öppnare än streckningen och jag är inne på att måla fullt. Nice Brozo gör sin första start för Stig och är bara streckad på 1%? Stigs förstahäst Eclair Futura och Nurmos andra Axelite känns också ganska understreckade på ~15%.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat