Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-17, 23:14   #134
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Fin fredag

4-1 idag på 4 tails o 1 egen (1u-lir)
har denna för inatt, åter ett utstick på mer än 10punkter på en storfavorit som jag testar för 3u hos betsson.
2010-12-18 02:30Football ChampionshipAuckland vs Hawke 1 FT 3 1.530

lite filosoferande

skönt att se att man kan återgå att lira robins spel igen efter en seg period under hösten. skillsen finns absolut, analytisk förmåga och klarsynt när det gäller att se värde. bra bra.

läste nåt om att abyss blivit skadad/sjuk i chatten. hoppas det reder ut sig och att vi snart ser dig i chat o forum igen. krya på dig kompis.

shoreline gillade inte mitt "fynd" hos betsafe, menar spartak@2,20 mot cska som ligger 0,24 över snittet. är inne med ett standard bet där så låter det va så länge så¨får vi se.

sharps är så himla gött, här kan man träffa på folk som man kan diskutera spel o sport med i chatten. mycket givande. just nu blir det endel snack med Andreas B om handboll men även annat utbyte. helt förutsättningslöst så ger vi våra syner o idéer om matcher och man väger vad man själv anser mot vad han säger för att komma närmare sanningen innan man kanske lägger ett spel. nu är jag inte stekhet på handbollsliren(just nu iaf) men ändå givande snack. sen att jag hade mitt tredje sommarjobb som turistinformatör sommaren -93 när han va några månader är inget som blir en aspekt när man träffar folk på sharps(nätet) och pratar sport o spel.
åldern på oss members blir liksom inte en faktor när man snackar om dessa saker vilket är bra, utanför internet skulle jag ha svårt att se mig själv umgås med nån 18-åring.
blir så okomplicerat o ointressat hur gamla members är man har kontakt med utan det är ju vad man får för ut av diskutionerna man för som är det primära.
andra som jag snackar med ibland är tex boored(även om boored oftast känner sig mer som en it-support gentemot mig). robind, smalke, abyss, tidigare ganska mycket med niko men han är ju inte kvar på forumet eller chatten. så nästa tennissäsong får man klara sig själv...hehe.
men det ska nog gå bra, jag har ju oncourt, nemas problemas!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+5), Vlad (+5)

Senast redigerad av comprende den 2010-12-18 klockan 11:36. Anledning: rättning
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat