Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B
Måste ge dig cred Comprende för alla diskussioner vi har! Hade inte satt hälften av mina spel om inte vi diskuterat och utbytt information. Som sagt tycker jag inte heller att ålder spelar in här då kunskapen inte beror på hur gammal man är..
All heder åt dig my friend!
|
det va snällt sagt. den enda jag vet att jag gett dig är ju frankorna-4,5 mot ukraina. men är som du antyder att man tar in och värderar det man talar om.
det är ju så att det är lika viktigt att kunna filtrera bort svåra övervärderade spel som att filtrera fram de man önskar spela med värde.
funderar som fan på em-matcherna imorgon.
vet nån om den första matchen mellan montenegro-frankrike gäller nåt mer än 5:e plats. en given plats i os eller vm tex så skriv gärna här. har lite teorier om den matchen men skulle kännas fint och veta vad som ligger i potten i den matchen.
sverige-rumänien tror jag går under 50 om sverige fortsätter vägra kontra och spela bra målvakt/försvarspel. man ska veta att sverige aldrig befunnit sig i denna situation, mycket hänger på ledarskap o mental styrka så man får ut den kvalitet som finns när den behövs. har funkat så här långt och likt island i peking os kan sverige mycket väl ta sig till final.
danmark-norge va ju den tänkta finalen som sverige sabbade. här ser total linan ut att ha sjunkit och jag tycker ett överspel är mest intressant för båda dessa lag spelar snabbare spel och kommer helt enkelt att spela fler anfall under matchen än vad lagen kommer göra i sveriges match. det är vad jag tror iaf.
vi får se om det blir nåt spel i dessa eller inte.