Ämne: NBA 17/12
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-17, 23:12   #9
TheDarkKnight
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Ska titta på någon basketmatch inatt, sjukt sugen Har aldrig gett den sporten en riktig chans.

Någon som har en bra spik etc, bra rek som ni kan rekommendera till en färsking ?

Allt blir så mycket roligare med sport med pengar inblandat..
Den matchen jag rekommenderar dig att titta på ikväll är Knicks - Heat ikväll. Garanterad underhållning.

Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara på fotbollsspråk.

Tänk dig att messi går över till Real madrid. Sen blir de El Classico på Bernabeau stadion i Madrid. Sama feelin's finns på Madison Square Garden ikväll när Le bron james(tidigare i NY Knicks) återvänder till arenan men då i motståndarlaget. Som sagt, Underhållning utlovas!

Speltips:

Satsa en liten peng på att Miami Heat kommer vinna. Matchen börjar 1, inte så sent alltså så du orkar att se hela matchen, kanske varit värre om den börjat vid halv fyra. Heat är favoriter och får ses en bra spik på nattens utbud ifall du frågar mig.

Sen ett litet tips. Blanda aldrig, aldrig ihop underhållning med att tjäna pengar

Även ifall jag känner igen mig precis i ditt tänkande, och på ett sätt vill jag säga att det rätt för sporten blir så mycket roligare då.

Lycka till ikväll n have a good time !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+2), Censurerat (+2)
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat