men va fan, missat helt att klippa in mina spel på handbollen idag. börjar bli virrig tror jag... gör det nu.
jag va väl ganska rätt ute i mina teorier vad det gäller semifinalerna iaf, matchen om 5:e kan vi väl glömma va? den matchen trodde jag kunde rinna iväg bara för matchen egentligen inte gäller mer än 5:e men båda lagen bjöd på bra försvarspel så den va jag fel ute i.
| 2010-12-18 11:30 | EurChamp 3 W | Montenegro vs France ÖVER |
Ö 48.5 |
FT |
2.25 |
1.900 |
sverige då, grymt starkt först o främst att återigen fixa det. jag ville inte välja sida då det kändes svårt men totallinan tyckte jag va för hög med tanke på sverige vägrat kontra typ hela turren och i uppställt spel så blir det ofta långa anfall. nyckeln till detta ligger ganska mycket i att sverige som tidigare ofta gjort många takniska fel med boll nu i em inte alls gör dem i samma mängd. my2cent iaf.
hade tur med bara ett mål för vinst annars push.
| 2010-12-18 17:00 | EurChamp 3 W | Romania vs Sweden UNDER |
U 49 |
FT |
1.7 |
1.900 |
danmark-norge blev till slut en promenad för norge. oväntat att danmark inte håller lite jämnare steg hemma o allt. torsk med 10mål är på tok för mycket. lunde i norges mål va bra men undrar om det inte är tjänstefel av danska laget att inte söka sig mer ut på kanterna för mer avslut därifrån. är ju dessa typer av avslut som lunde har som sin största svaghet vilket sverige synliggjorde i deras möte.
skulle va intressant o se hur ofta bollinnehavsbyten det va i denna jämfört med sveriges match. känslan va ju att det va fler anfall mellan nor-dan. därför märkligt att linan låg lägre i denna än i sveriges match. skönt, hade flyt till slut i båda och klarar linan med små marginaler men kanske allt gnäll innan pays back nu...hehe
| 2010-12-18 17:00 | EurChamp 3 W | Denmark vs Norway ÖVER |
Ö 46.5 |
FT |
1.7 |
2.050 |