Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-21, 00:44   #46
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Fan den där är svår. Jones har verkligen slaktat allt motstånd han mött, och blev så sjukt imponerad över hur lätt han körde över Vera och Hamill, helt sanslöst faktiskt. Han är den nya Anderson Silva av vad vi sett hittills.

Bader däremot är lite champmaterial han också. En extremt stark brottare med ko-power som verkligen bara blir bättre och bättre.

Kollar vi däremot en faktor som är jävligt intressant är hur Bones använt sin skumma brottning för att plocka ned motståndarna, men hans motståndare har haft en helt annan fysik än Bader. Bader är byggd som en jävla pansarvagn, och är förmodligen top3 av de starkaste LHW'sen, och jag tror inte Bones får lika lätt att plocka ned honom, och det som gör Bones så förbannat bra är hans toppkontroll och gnp, vilket kan bli något han inte får nytta av i den här fighten.

En annan grej som är intressant är, har jon jones överhuvudtaget blivit träffad? Jag har aldrig sett honom ta en rejäl smäll iaf, och risken finns att det blir mer stående i den här fighten än vad vi tror.

Sätta odds på den här fighten? Inte en jävla aning faktiskt, men tror inte att Jones får lika lätt som oddssättarna verkar tro iaf.

Såg att du slashat oddsen, de är nere på 3,65 nu.

Edit: Fan vad jag ser fram emot den här fighten, alltid kul att se dessa två herrar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1nce (+3), James-j (+1)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat