Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-21, 13:00   #10
gbkalle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 688
Standard

Blev ett spel ändå idag. Täby-Helsingborg UNDER 12.5.

Att lira täby och underspel är inte ofta man gör men idag har jag en bra känsla för det. Helsing är näst målsnålast i SSL (målsnålast är Linköping), man har en riktigt bra defensiv och en bra målvakt. Helsing har endast 2/11 matcher över 12.5. När man lirar på 2 femmor så är man helt klart ett slutspelslag.

Men anledningen till den höga linan är ju såklart, 7 av 11 matcher har man gått över 12.5. Man har en härlig offensiv med många landslagsspelare. Samtidigt har man ett bra försvar och en riktigt bra målvakt, endå läcker man bakåt, konstigt.

Eftersom jag tror Helsing kommer stå upp riktigt bra idag så känns detta som en "underspelsmatch". Eftersom linan på lads ligger på 12.5 jämt emot 11.5 som på de flesta andra bolagen så har vi värdet där och jag testar 6 units.

Vi har råd med 4 mål per period och det är bra! har målvakterna en bra dag och de inter rinner iväg i början så ska detta spel ha riktigt bra chans.

EDIT: B365 har under 12.5 till 2.10, kör på det!

Bol / Gbkalle

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KONTUR (+1)

Senast redigerad av gbkalle den 2010-12-21 klockan 13:28.
gbkalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat