Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-22, 18:27   #15
TheDarkKnight

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Seriöst nu. Jag tycker att det är toppen att folk rekar. MEN och då menar jag men:

1. du har inte koll på vad för spel du spelat (Under 2.25 och inte under 2.5).

2. du motiverar spelet med att de två lagen inte kommit över ett snitt på 2.5 på deras gemensamt 4 senast spelade matcherna. Det är obefintligt statistiskt underlag och jag kan garantera dig att alla bookies är ytterst medvetna om det och har cappat den linan betydligt hårdare än så.

3. Uttalandet inom citationstecken ovan: Hur kan du reka om du inte ens har koll på att odds är sannolikhet omskrivet till decimaler?

Jag skrev i din förra rek att kritik är ok om det framförs på ett bra sätt, här är min syn på saken. Hårt men sant. Denna rek borde enligt mig hamna i papperskorgen.

Hoppas spelet sitter dock.
Skönt med någon som ger konstruktiv kritik. Jag vet vad du menar att t.ex. 2.00 = 50 % chans.

Men samtidigt så har ju alla bolag olika odds etc. Jag planerar inte mina spel utifrån vad olika bolag sätter för odds, jag planerar utifrån ren fakta jag har av spelet innan matchen har börjat.

Och angående att jag gjorde fel. Jag är relativt ny på att spela på Pinnacle, jag har t.o.m. inte ens ett eget konto där för att jag lägger så få spel där så lägger via en kompis. Och när han säger att det är Under 2.5 på en match så tar jag det som det. Men jag förstår att han missförstod för när jag själv gick in på siten och kollade oddsen så tolkade jag det precis som honom.

Alla är vi människor och det är mänskligt att fela, och det är av våra misstag vi lär oss.
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat