Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-22, 18:37   #16
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg
Alltså besserwissern. I varenda jävla tråd är du och gnäller. Nog för att detta var en riktigt risig rek, men det fetstilta du skriver är ju så jävla larvigt att du gnäller på. Har du läst dina egna rekar? Kasta inte sten i glashus.

För att ge exempel på två av dina senaste rekar:

Rek 1.
Laval starka hemma, 10-1 i målskillnad på hemmaplan på deras 8 matcher där man spelat 4-4-0.

Troyes har gjort bra ifrån sig borta trots allt med 4-1-4 6-7. De har dock problem med att göra mål borta och idag kommer Laval med 3 raka utan förlust. Dock har man mött topplagen Evian och Laval borta och förlorat och kryssat mot Istres som ligger i nära anslutning i tabellen.

Troyes har inte vunnit sedan 1a oktober och letar givetvis även de efter en seger. Men Lavals hemmafacit och det faktum att de halkat nära nedflyttningsstrecket gör att jag litar på att de kommer heltaggade och i egenskap av hemmalag tar en knapp seger här.

Jaha, var det något revolutionerande i denna reken som inte alla bookies visste?

Rek 2.
Kina är en duglig nation i Asien som förbereder inför 2011 AFC Asian Cup i Januari. Kina är som de flesta andra asiatiska länder väldigt seriösa i sitt träningsspelande. Nordkorea hade ju stängt träningsläger i ett halvår innan VM typ.

Makedonien reser med endast 18 spelare, mestadels juniorer, debutanter och spelare från inhemska ligan.......
Från senaste matchen i EM-kvalet mot Ryssland återfinns endast en av startspelarna i truppen, A. Lazevski. Otaliga spelare med landslagsmeriter saknas.

Kina kommer med i princip det bästa de har, saknar 2 spelare från Bundesliga och Bundesliga 2.

Åh fan, så alla asiatiska nationer satsar hårt på träningsspelande eftersom att Nordkorea hade stängt träningsläger ett halvår innan VM.

Här misstar du dig ganska kraftigt:

1. jag postade en motivering om varför jag spelar Laval i MIN dagbok, 19 minuter innan spelstopp. Jag hade kunnat skippa motivering helt och bara postat ett PK men det blir inte så rolig läsning i en dagbok eller hur?

2. Knappast så att fokus på spelet låg på att Kina tar träningsmatcher seriöst, utan det faktum att de värmer för AFC och att FYR M kom med C-laget. Men det kanske du missade?

Det är skillnad på rek och motivering i en dagbok.

Besserwisser eller ej, jag förväntar mig att rekar som postas i detta forum håller högre klass än denna. Sluta grina.

Edit: sen att jag gnäller i varje tråd? Kan du inte visa ett par exempel? Och gärna när det varit obefogat.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat