Hej och välkommen till min speldagbok. Varför jag egentligen startar denna dagbok är för att få större koll på mina egna spel, men även för att visa upp mina "mini-rekar" till övriga omvärlden.
Jag har inget speciellt mål satt, utan denna dagbok är helt enkelt om mitt spelande och dagboken är inte heller avgränsad till en viss tidsperiod. Utan jag kommer bara tuffa på, och den dagen det kommer till ett slut så kommer där finnas en god anledning till det här.
Så lite kort info & lite regler:
Sporter: Alla. Däremot kommer det bli en hel del fotboll,hockey och NBA. Jag gillar den amerikanska marknaden och är lite av ett USA-Freak. Så en hel del blir det på amerikanska marknaden.
Mål: Som sagt. Inget satt, men skulle det vilja sig så väl att ligger
+ 3 K USD innan sommaren så bokas det en resa till USA.
Valuta: US Dollar( Kan dock komma enstaka undantag)
Limits: No Limits. Personligen tror jag dock aldrig att jag kommer lägga ett bet över $500.
Regler: Feedback, hyllningar, konstruktiv kritik är varmt välkommet. Men inget skitsnack som t.ex. hur dåliga mina bets är eller hur korkad jag är. Tala då istället med god ton och så kan vi diskutera saken ifrån olika synvinklar.
Slutligen skulle jag bara vilja säga att jag i 9 / 10 gånger inte ryggar andra personer. Utan går helt efter egen info, på så vis kan jag känna stor glädje när jag ligger plus " Shit, jag har verkligen varit bra den här tiden och gjort jobbet" och när det går mindre bra har jag bara mig själv att skylla.
Min spread:
https://www.sharps.se/spreadsheet/4632
Vid dagbokens start:
Stats: 7 -
2 - 1
ROI: 130.54%
Vinstprocent: 78.00%
Let´s roll baby !