Tino har redan förklarat att det inte är skrivet för att spela streckspel så släpp det. Ranken han skrivit längst ner är inte dum ändå faktiskt tycker jag, följer ju i stort streckningen med några intressanta undantag.
Mitt bästa drag för dagen är nog C.C. Westside i andra. Andra starten för ludde och de låter väldigt uppåt. Honey Love Victory tycker jag också är underskattad, gick bra i brons förra året.
Ouch D.K torskade mot Dexter Stone vid tvåan och på lunden har jag för mig att han fick för långt fram för att ha med segern att göra. Borde ha bra chans att fixa det här, vem vill ha Flemming i dödens när det är open stretch?
Sista loppet är lite lurigt, Connery har tagit senaste fyra på kort på ett fint sätt och höll även bra vid nollan på V75. Från stallet påstår de att det går lika bra med skor men hur bra det stämmer vet man aldrig riktigt. Zapdos Håjt gick minst lika bra när de möttes i ett lärlingslopp senast och om man ska ta en häst känns den klart hetast med tanke på streckningen. Frågan är ju ändå hur hård spetskörningen blir och vem som kommer till tät...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|