Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-23, 20:13   #558
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 213556

Seriens två bästa offensiva lag och då bemödar jag mig inte med att tänka så mycket. Det blir vanligtvis alltid mycket mål när de här två möts i grundserien, vid det enda mötet hittils den här säsongen blev det 7-5 till Ak Bars.
Det är klart att risken finns att man tar ut varandra, men med tanke på vilka enorma offensiva resurser som finns i de här lagen så ska det gå bra ändå. Och till 1.98 så måste det spelas!

Ogiltigt spel-ID: 213561

Notera den lite lägre insatsen. Traktor är i riktigt dålig form med fem raka förluster och när man tappade sin ordinarie målvakt, Sokolov, till SKA så var det ett tecken på att man gett upp hoppet om slutspel. Ersättaren var Lokomotivs andrakeeper och han inledde med att släppa in fyra mål på 24 skott mot Avtomobilist.
Neftekhimik ligger bara en plats, men nio poäng före Traktor och även om man är lite sämre på bortaplan så är man ett bättre lag och man ska egentligen inte behöva vara indraget i en streckstrid.
Anledningen till att jag håller ner insatsen är att Neftekhimik saknar sin bästa defensiva back och det är såklart ett avbräck. Men jag tror att man fixar det här ändå, men fegar lite med DnB.

-----------------------------------
Något spel till kan/bör dyka upp i morgon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), Boden (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat