Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-23, 21:53   #14
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Ok, om man nu, som nybörjare lägger en parlay på 4 matcher, som jag gjorde i oktober månad, och har en match kvar, som går nu i början på januari, så skulle den ge mig en vinst med tidigare gjorda singelspel på 34u. om matchen sitter.

Nu har jag studerat kombantanterna och är inte så övertygad längre om att den sista matchen kommer att sitta och måste därför säkra upp den.

Antingen så spelar jag på att den andra vinner eller så bokar jag mitt tidigare spel.

Någon som har någon formel för uträkning på hur mycket man bör satsa för att få optimal utdelning?

Oddset på den spelade matchen 2,0 och oddset på parlayen är 29,4.

Aktuella odds på motspelet är 1,8 och bokningen 2,24.

Vet just ingenting om hur det fungerar i praktiken med att säkra spel, men antar att det fungerar på ungefär samma sätt som med att hora bonusar.
Var du övertygad om att fyrlingen skulle sitta då?

Här har du spelat sista matchen till 2.0 och vill nu spela motspelet till 1.80, vilket betyder att du ger bookmakern 2.25 på samma spel som du lirat till 2 ggr pengarna. Det är nog så långt från hora bonus man kan komma.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat