Citat:
Ursprungligen postat av shoreline
Droppade direkt till 1.65. Senaste fem gångerna jag spelat TT hos Betsafe så har oddset droppat med 0.05-0.10 direkt efter att jag lagt mitt spel. Och då spelar jag inga jättesummor direkt.
|
du är flaggad, oddset sänks vad du än spelar för...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|