Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-24, 23:42   #22
GianniAgnelli
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Syftar du på mig? Isåfall måste jag faktiskt lägga in ett eget litet försvar, jag rekar speedway men vad jag vet så pågår inte den säsongen för tillfället.

Om du inte menar mig, då kan du bortse från det jag skrev ovan.
Hade ingen aning om att du rekade speedway. Det jag skrev var först och främst riktat till hur det ser ut från många användares håll(det är bara att kolla tråden här) även om det var menat till dig personligen också.

Det är kul om du rekar speedway och om det är ditt sheet du har länkat så ser det ut att ha gått bra också. Bra jobbat!

Det jag menar är bara att fine om folk klankar ner på vissa katastrofrekar som skrivs men de slängs liksom i papperskorgen illa kvickt. Nu var ju inte det här så jättemycket till rek utan mer ett spelförslag men också ett av de bättre spelförslagen jag har sett på den här sidan och det blir bara tråkigt när folk får ett sånt här bemötande.

Nu tycker iofs inte jag att man ska klanka ner på dåliga rekar med meningslösa oneliners heller utan bara påpeka vart felet ligger men att klanka ner på bra spelförslag är löjligt, speciellt när det kommer från folk som inte bidrar någonting själva utan bara tailar alla med positiv ROI.

edit: sista delen är inte riktat till dig personligen

BOL
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat