Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-25, 17:28   #11
Boden
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Visst, Modo har förstärkt riktigt mycket. Men tänk på att det kan ta en stund innan alla hittar varandra. Det är några pusselbitar som måste falla på plats nu med nya & nygamla spelare.
Jag vågar mig inte på den matchen, speciellt inte med ~1.70 på MODO-vinst på 1X2. Passa er
Är inte pga att jag tror modos värvningar kommer avgöra som jag spelar iaf. Det är pga den tunga hösten Modo haft och att dom nu har haft en tids ledighet att ladda batterierna plus att dom nya killarna i laget kan göra att det känns som en nystart och det kan ge mycket energi till alla. Lägg dessutom till att det är hemvändardagar och mycket folk på plats i hallarna vilket också kommer att ge en extra kick, det ska man inte underskatta.
Sen att man möter AIK som inte rosat marknaden på sista tiden och troligtvis har sin första målis skadad. Vet ej hur det ser ut i övrigt för AIK, men en massa skador drogs man med när man mötte DIF tidigare i veckan.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat