kör en specialare på ena matchen i australien. va på väg in med 3u på hcp -0,75 men ändrade mig till att köra så här:
| 2010-12-26 09:15 | A-League | Brisbane vs Gold Coast |
1 |
FT |
1.25 |
1.900 |
| 2010-12-26 09:15 | A-League | Brisbane vs Gold Coast |
-0.75 |
FT |
2 |
2.075 |
tveksam nu efteråt om jag är rätt ute här men får ta risken för de dryga 3u jag är inne med. h2h så är gold coast på plus liksom så har de ju rimligen motivation att vinna då andra plats finns inom räckhåll. detta är ettan som möter fyran i ligan och brisbane har starka siffror hemma sofar så hoppas att dem håller i sig och att klass slår motivation denna gång.
är för övrigt tvåan o trean som möts i den tidigare matchen just innan brisbane spelar sin match. får se om jag hittar nåt där.
FEL UTE!!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av comprende den 2010-12-26 klockan 12:38.
Anledning: rättning
|