Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-26, 12:39   #61
Pohjan

Pohjans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gbkalle Visa inlägg
Dags för plastbandy igen!

Helsingborg-Kais Mora UNDER 11.5 1.72 betsson.

Oddset är påväg neråt och Betsson ligger vad jag kan se högst så detta testar jag.

Helsing lyckades vinna senast över Täby med 6-3, man visade upp ett riktigt bra försvarspel och väldigt effektiva kontringar vilket resulterade i en viktigt 3poängare. Mathias Andersson i helsingborgs målet ska ha varit en mur. Mora tog sin första vinst i SSL någonsin! Grattis.

Mullsjö och Mora har gjort klart minst mål i serien. Mora snittar 3.4 mål per match. Egentligen inge konstigt med den tunna trupp man har. Hemvändaren Bobby Edberg har gjort så att Mora lyft sig helt klart.

Helsing snittar 4.7 mål per match, vilket är ganska konstigt då man har ett riktigt bra lag offensivt. Defensiven är det man bygger allt på, stabilt försvar sen kontra. Man har släppt in väldigt lite mål förhållandevis till den placering man ligger på.

Tycker värdet är underspelet i denna match, hade förväntat mig lina på 10.5. Visst ska Helsing vinna denna match, men -4.5 lockar inte....Mora kommer kriga och försöka hålla nere sifforna så långt det får. 6-2 låter som ett vettigt resultat!

Stats på plastbandy sen jag starta dagboken. 4 1 0.

BOL/Gbkalle
Helsingborg målvakt är skadad enligt tidningen (hd/NST), fick ett rapp över handen i förra matchen så imål kommer en 20åring att stå. har spelat 4 matcher tidigare iår och 5 totalt under förra året.. Bara en tanke
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat