sagolikt
brukar inte stämma in i hyllningskörerna i din dagbok utan ge shapr$ och på så vis vissa min tacksamhet. men nu måste jag ta bladet från munen och tacka för din givmildhet att dela med dig av dina fina spel.
grymt bra dagbok, har redan betygsatt den med 5+ vilket jag hoppas fler gör. går att göra högst upp på sidan här i dagboken.
jävligt bra shoreline!!
stort tack
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av comprende den 2010-12-27 klockan 20:12.
Anledning: korrigering
|