Citat:
Ursprungligen postat av shoreline
Ni som läser den här dagboken får bestämma hur jag ska göra med Torpedo - OHK, spelet.
Tanken var alltså att spela en ML 1:a, vilket jag gjorde hos Pinnacle, men reglerna är inte desamma där.
Torpedo vinner efter straffar och ML 1:an går ju in, men inte till det oddset som jag redovisade när jag publicerade spelet här.
Så vad göra. Ändra det till marknadsmässigt odds och rätta det som vinst. Rätta det som förlust, eller void?
Spelet går ju in i teorin men personligen får jag inte ut några pengar för det.
Så, ja, bestäm ni!
|
För in de som du spelade, även om de var felspel? såna fadäser får man räkna med nu som då
Hade du tat ML på pinnen hade de ju slutat i push(RT som gäller). Och oddset hade ju vart 2.50 eller nåt på de vid eventuell vinst.
+++som alla andra: tack för tiden du lägger ner att skriva om spelen
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."