Ämne: NBA 27/12
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-28, 01:06   #16
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Dags för bobcats nya coach Paul Silas att kliva på banan. Han säger han vill satsa på offensiven och göra bobcats till ett up-tempo lag.

"Instead of practicing with a 24-second shot clock, the Bobcats worked with a 14-second shot clock."

"I want to bring some energy to this ball club," Silas said after being introduced as the fourth head coach in franchise history. "I want us to get up and down and let it all hang out. If they don't want to get up and down, they can come sit down by me."

http://www.charlotteobserver.com/201...#ixzz19KpTHMTP

Sure, det är kanske lite vanskligt när spelstilen är så här pass ny för laget, risken finns att det blir ett 20% skytte eller liknande, men nu har dem ändå haft några dagar på sig (Silas hade sin första träning med laget den 23/12) att lära sig tempot. Jag ser den här matchen runt 200+.

Över är taget, 190.5 är linan hos paddy för den som inte är limiterad där. Linan öppnade runt 192 och ligger nu på 192.5 hos dem flesta bookies trots gedigt poundande av under från Joe, 90% enligt VI men det får man ta med en nypa salt så här tidigt på kvällen.

Ö190.5 4u @ 1.9 paddy

OBS! Ta det lungt, det brukar floppa hårt när jag försöker dela med mig. Fade away...

edit: Ser att medans jag filade på mitt inlägg framförde eddieh också Silas visioner angående cats..

Med på samma spel. Känns fin.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat