rumble in the skåne djungle
ser värde i h43 hemma mot ystad. 2,25 hos bet365 är bra. ser likheter med mitt spel tidigare på spårvägen som hemma gav nåt liknande. kommer bli jämnt och 2,25 är nån tiondel för högt. 50/50 match.
| 2010-12-28 20:30 | Swedish Elitserien (M) 2010 | H43 Lund vs Ystads |
1 |
FT |
2.9 |
2.250 |
h43-ystad
jag anser ö/u linan vara väl satt av bolagen så det senaste resultatet till trots så skulle jag avstå från att låta mig luras att spela över i denna. räknar man på lagens gjorda o insläppta hemma resp borta ska den hamna på 54,5 vilket bolagen ligger på. men ystad har gått över den linan i 3 av 5 senaste borta o h43 har gått under i 4 av 5 senaste hemma. så under 2 i odds på en korrekt satt lina rekommenderar jag inte att spela om ni inte sitter på nån info som ger det ena spelet värde förstås.
intervjuv med nya ystad tränaren basti rasmusen från heh.nu i spoilern. anser mod att den strider mot upphovsrätten så feel free att ta bort den. sry isåfall.
la till en slant(€10) hos redbet som för en gångs skull har marknadeshögst. uselt bolag men har €50 inne där så får försöka omsätta dem vad det lider.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av comprende den 2010-12-29 klockan 04:21.
Anledning: addat spel hos redbet, rättning
|