Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-29, 05:12   #172
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

tennis surebet

tjuvstartar tennis säsongen med ett surebet, inte för den enorma vinst jag gör utan mer för att eventuellt smidigt få över slantar från stan james till betsafe. handlar om en hundring på båda siterna så inget att kanske ens nämna.
gjorde så att jag spelade det jag fick igenom hos stan james och matchade det hos betsafe.
blir det så att spelet hos stan james går in så väger känslan av att fortsätta vinna mot den bookien gör det mödan värt även om rullen hos betsafe då minskar. är ju där ibland o spelar ttl som tex shoreline brukar reka.

blir mer tennis framöver hoppar jag, vore coolt om niko kunde återvända och leka bollplank i chatten igen men det är väl en svunnen tid antar jag.

2010-12-30 13:00TennisMarcos Baghdatis vs Tomas Berdych 1 FT 1.05 2.000

2010-12-30 13:00TennisMarcos Baghdatis vs Tomas Berdych 2 FT 1 2.080

tror för övrigt att winintennis har rekat baghdatis.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av comprende den 2010-12-30 klockan 14:55. Anledning: rättning
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat