Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-30, 01:40   #11
LadyDeWinter

LadyDeWinters avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 160

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Så, denna speldagboken kom helt olägligt. Hamnade i en riktigt tung svacka, och bestämde mig för att ta ett uppehåll året ut.

Däremot så finns där så oerhört mycket roligt att spela på, och nu när min favoritturnering (JVM) är igång så vore det synd med ett uppehåll.

Ni kommer att få se mig mer seriöst och spela högt igen efter nyår. Hoppas att inte allt för många har dömt ut mig redan. Om så är fallet...I Couldn´t care less. Jag bokför och samlar mina bets enbart för en person och det är mig själv.

Men givetvis kan man inte ha en spelbok utan att betta. Därför ska jag dela med mig lite av mina "små-bets" jag har fram till jag börjar seriöst nästa år.

Spel natten till 30 December

Norway U20 - Canada U20 HCP(-7) @ 300 Kr

Odds:
1.65
Bolag: Expekt

Motivering:

Canada kommer med en riktigt grym trupp till årets turnering och jag tvivlar verkligen inte på deras lag i år ( Se min rek: Vinnare JVM 2011) Norge är ett av de sämre lagen i årets turnering. Den som har det minsta lilla hockeyintresse förstår att Canada kommer köra över Norge ikväll. Jag tror på tvåsiffrigt för Canada dels ikväll och 65 % ränta för Hcp - 7 ser jag helt klart som spelvärde.

Lycka till ifall ni väljer att rygga !
Har redan gått in på denna för ett tag sen. Tycker, likt dig, att borde bli tvåsiffrigt.

Edit. Efter två minuter ramlar en back i norge och tappar pucken till 1-0 Canada.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat