Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-31, 17:27   #16
Geezer
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Håller med Qirren om att Sverige nog inte är nämnvärt slitet.
Att Sverige skulle skita ner sig bara för att man kommer in i den stora arenan tror jag inte heller. Det är trotsallt mestadels elitseriespelare i laget och man spelade ju även en träningsmatch mot Kanada i Kanada för bara någon vecka sedan, så de är ju inte första gången dessa spelare får kliva in inför lite åskådare..

Känns som denhär matchen har varit den Sverige har fokuserat på genom hela turneringen och sålänge man inte blir allt för övertända så tror jag att man gör sin bästa match hittills idag.
Dessutom, så överlägsna var inte Kanada i 4-1 matchen. Det rörde sig trotsallt om en trasig klubba och ett dåligt ingripande av PW i målet som gör dom 3-1 i slutet av tredje och därefter ett i tom kasse..

Spelade själv en liten insats på Sverige @ 6.08 på Betfair under förmiddagen som tv-peng, tycker alla odds över 4.00 är lite för höga på Sverige. Tycker inte Kanada har sett sådär blodtörstiga ut som de brukar göra när de blir dags för semifinal och final.. Plus att jag anser dem sakna en väldigt viktig kugge i Kassian.

Kan vi få in Johan Larsson på en stor del av de viktiga tekningarna och lyckas stänga ner Schenn någorlunda så har vi en bra chans.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat