Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-01, 12:12   #25
patrik_g
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Kanada- Sverige: 1 -1.5 (1.80) @ SportingbetSpelar även jag -1.5 på Kanada. Efter en trevande start (6-3 mot Ryssland) av Kanada, har man blivit bättre och bättre för varje match. 7-2 mot Tjeckien och 10-1 senast mot Norge. Största värdemätaren nu för Kanada. Sverige imponerade ju inte precis igår mot Tjeckien då man vann med 6-3. Plus att Lehner är tillbaka i kassen. Kan vara lite slitet med bara 22-timmar mellan matchen igår och denna match. Kanadas taktik är nog att köra för fullt från början, mot ett kanske lite slitet Sverige.

Kanada har fått spela alla sina matcher i NHL arenan HSBC Arena i Buffalo, med plats för 20.000 åskådare. Medans Sverige fått spela sina matcher i lilla (plats för 1.500) rinken Dwyer. Fördel Kanada där och nackdel för Sverige tycker jag, som inte spelat här ännu. Räkna med ett stort publiktryck för Kanada.

Tror på en 2-3 måls vinst här för Kanada. Mina anledningar till det. Kanada har så gott som hemmaplan, har kommit igång, är ett bättre lag än Sverige, svenskarna slitna? efter den rätt svaga insatsen igår.

1.80 rätt okej på -1,5 tycker jag.

3/10 Units




Dubbel (1.86) @ expekt
Kanada- Sverige: 1 (1.40)Tjeckien- Ryssland: 2 (1.33)Denna dubbel känns stark på förhand. Kanada kan jag inte se förlora mot Sverige. Ryssland gjorde det bra mot både Kanada och Sverige. Tjeckien spelade igår, kan vara slitet? Känns som om Ryssland är en klass bättre här.

7/10 Units
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Devils- Atlanta: 1 (2.40) @ Bet24

Devils uppe i sex raka förluster nu. Men man ska inte stirra sig helt blind på det. Devils har t.ex vunnit skotten i sina fem senaste matcher. Senast mot Rangers blev det förlust med 3-1 (3-1 i öppen kasse). Men i den matchen räddade Lunkan Rangers med att ta 43 av 44-skott. Devils vann skotten med 44-26 i den matchen. Snart måste det nästan vända för Devils och utdelningen komma rejält.

Atlanta spelade så sent som igår hemma mot Boston och vann med 3-2 efter straffar. Kan vara slitet efter den matchen igår. Är rätt svaga på bortaplan också. En vinst på dom fyra senaste bortamatcherna t.ex.

Detta tycker jag ska vara en lämplig uppgift för Devils att äntligen ta en seger. Håller dock ändå nere insatsen till 3-Units.

Insats: 3-Units
Sverige var bättre än man trodde som sagt. Devils tog en vinst till slut iaf.

- 5.8 Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat