Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-02, 10:15   #52
1nce

1nces avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1878

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KP! Din jävel! Grym gala och om man kunde bli mer avis så är man det nu

Bettingen gick bra +8.36u. Gött att Volkmann visade att det är en annan nivå i UFC än den Mckee är van vid från gärsgårn'.

Brian Stann imponerade stort på mig och jag cashade in nåt tv-bet där.

Main event! Sjukt bra match och som jag scorade den så blev det också draw. Gotta love Frankie, otroligt jävla starkt att komma tillbaka som han gjorde. Nåt som gör mig sur är att Maynard alltid ska ha ursäkter, nu menar han att domaren borde ha stoppat matchen i 1:a och att han borde ha vunnit domslutet. Ville bara spy förut när Maynard försökte bortförklara sig efter matchen mot Rob Emerson när han slammade Emerson och samtidigt knockade sig själv. Hade 10-8 Gray i 1:a och 10-9 Gray i 3:e, Frankie 10-9 i 2:a, 4:e och 5:e. En draw var fullständigt rättvis, nuff said!

Vet att det är fult att komma med spel i efterhand men av allt jag har skrivit så vet ni att jag förväntade mig en jävligt jämn match mellan Frankie och Gray och därför hade jag lagt ett litet bet på draw. Sjukaste är att jag hade glömt bort detta bet och i samma sekund som Buffer säger "draw" så trillar poletten ner.

12/16/10 6:21am $5.00 $500.00 $505.00 Win 1/1/11 11:00pm Props Fighting 1113 Edgar/Maynard draw +10000* vs Fight not a draw

EDIT: På post fight konferensen (där Dana inte ens dök upp) sa UFC's vice VD att Frankie ska möta Pettis i nästa match men nu har Dana uttalat sig och sagt att det istället blir Frankie vs. Gray III ASAP. Inte mig emot efter den grymma matchen inatt. Kommer förmodligen betta Frankie igen och draw såklart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+10)

Senast redigerad av 1nce den 2011-01-02 klockan 10:39.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat