Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-03, 17:22   #2
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Melvin Guillard vs. Evan Dunham
Matt Mitrione vs. Tim Hague
Mark Hominick vs. George Roop
Patrick Barry vs. Joey Beltran (Om den går till marken. PB har HW's absolut sämsta ground game, och är rätt oseriös)
Cole Miller vs. Matt Wiman grym kille
DaMarques Johnson vs. Michael Guymon
Yves Edwards vs. Cody McKenzie (Giljotin )
Waylon Lowe vs. Willamy Freire
Amilcar Alves vs. Charlie Brenneman
Chan Sung Jung vs. Rani Yahya

Inga odds ute än men jag tänkte värdera matcherna själv. Sätter igång att kolla på gamla matcher mm. och uppdaterar eftersom.

De sista har jag inte en aning om, förutom the korean zombie.

Men helt seriöst, Pat Barry måste ju vara den mest oseriösa jävla fightern som är med i UFC. Han hade all chans i världen att vinna cro cop-fighten men klantade bort den totalt. Frågan är fan om han ens ville vinna mot sin idol?

Evan Dunham är riktigt bra, och borde vara rätt stor favorit mot Melvin Guillard, skulle tro att oddset lär hamna kring 1,33 på Dunham.

George Roop fick in en snygg spark på the korean zombie, men i ärlighetens namn tycker jag han är rätt kass.

Miller borde vinna, men oddset på honom lär ju vara jävligt lågt.

Tim Hague suger, och tror Mitrione tar den via decision.

Demarques Johnson är egentligen en jävligt talangfull kille. Kommer ihåg honom från TUF, där han såg jävligt bra ut, för att senare ha uppvisat ett jävligt schizo fightresultat. När han är bra är han riktigt bra, men vettefan om han riktigt har psyket. Kommer testa honom om man får ett skönt underdogodds.

Kommer med djupare analyser närmare galan, men sådär tänker jag rent spontant när jag bara ser namnen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
James-j (+5)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat