Det blev ett kort uppehåll boys inte mig emot
Jag har bara sneglat på matcherna men om jag får över 1.70 på Yves Edwards så är det ett 5 unit spel, turen måste ta slut för McKenzie. Nu kommer han möta en erfaren fighter med bra grappling och stand up som är bättre i princip allt. Hoppas spelbolagen tror på hypen McKenzie jag gör iaf det inte
Gillar som moffe hominck över roop tycker hominick sett riktigt vass ut bra allround snabb tekniskt enda Roop har är kanske storleken och reach.
Tror även att jag kommer spela på Barry om oddsen är rätta då jag ser beltrans ground är sisådär kan Barry stoppa Beltrans take down så blir det en kort fight. Beltrans är inte dålig stående men han har varken teknik, power eller reach på Barry
Spelar nog även på Rani Yahya som är en grappler i världsklass får han en nedtagning och topp på korean kan de gå fort. Koreanen ser jag mer som en brawler dock tuff men jag tror inte det kommer räcka om Yahya tar matchen till marken.
Funderar även spel på Charlie Brenneman som är lite underrated, riktigt bra brottning vet inte så mycket om hans motståndare...?