Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-04, 14:44   #24
snooze
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Linfield - Crusaders
Linfield ligger 1 och har vunnit 6 av sina senaste hemmamatcher och man har ännu inte förlorat en match hemma.

Idag möter man Crusaders som är utan sin lagkapten och defensive kugge Colin Coates som fick ett rött kort i senaste matchen.

Crusaders ligger 3 med 37 poäng dock är man sämre på bortaplan. Man har på sina 6 senaste matcher vunnit 1, spela lika 1 och förlorat 4.

Linfield har bra hemmafacit mot Crusaders senast man möttes på Windsor Park vann Linfield med 8-1.

Tidigare möten på Windsor Park
18/10-10 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 8:1
23/02-10 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 2:0
15/08-09 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 0:1
17/02-09 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 0:0
13/09-08 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 1:0
29/12-07 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 5:0
07/12-02 Carling Premiership Linfield vs. Crusaders FC 2:0

Linfield förlorade sin senaste borta mot bottenlaget Donegal Celtic. Både coach, ledning och supportrar blev förbannade på spelarna för dåliga prestationer.

Linfield gör igenomsnitt mål i 30 minuten medan Crusaders släpper in mål i snitt 40 min

Detta är 2 målglada lag som möts och jag tror att Linfield är grymt taggade för vinst och kommer ge järnet från början.

Kuriosa
Linfield var ju även det lag som lyckades spela lika mot rosenborg Champions leauge kvalet.

Att lira 1:a till en 1.55 lockar inte utan jag gillar Linfield Halftime/Fulltime till 2.55 @ bwin
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat