Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-05, 08:50   #3
Jackee
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wilma Visa inlägg
18.00 Malaga - Sevilla i CDR över 2.5 mål till 1.91 @ WillHill tycker jag lockar.

Första matchen slutade 5-3 åt Sevilla och magkänslan säger att det kommer bli en del mål även i returen ikväll, det lär säkerligen roteras en del i trupperna. Två lag med fina offensiva kvalitéer och svängdörrar i försvaret titt som tätt. Denna ska bara sitta!
Det lär inte roteras speciellt mycket i den här matchen. Sevilla sägs ställa upp med bästa möjliga lag. Dock lär de spelare som precis kommit tillbaka från skada kanske få börja matchen på bänken, tänker först och främst på Navas. Men det är inte omöjligt att han startar.

I Malaga förväntas det att man startar med samma startelva som mot Sporting där de vann med 2-1 borta. Litet frågetecken är det vilka utav värvningarna som kommer få spela. Asenjo och Camacho ligger närmast en plats i startelvan. Annars kommer nog "The Beast" och Demichelis finnas på bänken.

Startar Asenjo i mål och han inte helt har glömt hur man agerar målvakt så kommer han nog hjälpa Malagas defensiv otroligt mycket.

Annars så är det två målglada lag som har svårt med just defensitven. Frågan är hur Sevilla ställer in skorna? Tänker de avgöra matchen tidigt med att dundra in något/några mål? Eller tänker de försvara ledningen de har?
Jag tror lite på det senare, men ett tidigt Malaga mål skulle nog kunna röra om i grytan ordentligt.

Nej jag är lite sugen på att spela Malaga till 2.7 @ 365, finns säkert bättre odds.

Annars lockar även Athletic Bilbao till 8.0x eller att de kvalificera sig till 6.5x.
Dock är jag lite tveksam om deras backlinje då hela 3 ordinarie backar är borta.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat